Sage Symfonia

Zapisz do newslettera

Sage Symfonia Finanse i Księgowość jest modułem obsługującym pełną księgowość przedsiębiorstw, które są zobowiązane do prowadzenia ksiąg rachunkowych w oparciu o zakładowy plan kont. Twojej firmie zapewni efektywne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Tobie da możliwość śledzenia kondycji finansowej firmy i natychmiastowego reagowania na zmiany.

Dostępne rozszerzenia funkcjonalności

  • Raporty graficzne;
  • Analizy Finansowe:
  • Wielofirmowość;
  • e-Box.

Dostępne możliwości zakupu

  • Licencja;
  • Subskrypcja 1-rok:
  • Subskrypcja 3-lata.

Wybierając Sage Symfonia Finanse i Księgowość:

  • minimalizujesz ryzyko popełnienia błędów i usystematyzujesz powtarzalne, czasochłonne czynności, dzięki jednej, centralnej bazie danych dla całego systemu,
  • dane do systemu wprowadzasz tylko raz,
  • elastycznie dostosujesz system do specyficznych potrzeb i procesów Twojej firmy oraz podniesiesz komfort pracy jego użytkowników,
  • zyskujesz wygodne narzędzie do grupowego rozliczania płatności – sam decydujesz, kiedy i ile osób otrzyma przelew,
  • wzmocnisz kontrolę nad rentownością podjętych działań, analizując dokumenty gromadzone pod konkretnym projektem lub kontraktem.

Zapisz do newslettera

Skutecznie prowadź sprzedaż i gospodarkę magazynową

Sage Symfonia Handel wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową w firmie. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz gwarancję integracji procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.

Dostępne rozszerzenia funkcjonalności

  • Detal;
  • Raporty graficzne;
  • Wielofirmowość:
  • e-Box.

Dostępne możliwości zakupu

  • Licencja;
  • Subskrypcja 1-rok:
  • Subskrypcja 3-lata.

Łatwe dostosowanie programu do potrzeb firmy

  • możliwość elastycznego konfigurowania programu przez system parametrów i praw Użytkowników;
  • definiowanie własnych dokumentów na podstawie dokumentów wzorcowych;
  • definiowany szablon i sposób numeracji dokumentów;
  • możliwość wyboru metody rozliczania towarów w magazynach: FIFO, LIFO oraz metodą szczegółowej identyfikacji)

Pełna obsługa magazynu

  • obsługa wielu magazynów (wspólne dane kartotekowe i systemowe dla wszystkich magazynów, rozłączne dane dla dokumentów);
  • możliwość elektronicznego przekazywania dokumentów między oddziałami firmy;
  • pełna ewidencja stanów magazynowych;
  • możliwość tworzenia zestawień towarów, które przekroczyły stany minimalne lub maksymalne;
  • obsługa numerów seryjnych towarów

Pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych

  • wystawienie dokumentów sprzedaży i zakupu: faktur VAT, paragonów, rachunków, faktur korygujących, dokumentów walutowych, faktur VAT RR, faktur VAT marża;
  • łatwe dostosowanie do nowych regulacji dotyczących zasad opisu towaru lub usługi na paragonach;
  • możliwość drukowania korekt w układzie not korygujących do wybranych dokumentów;
  • wystawianie dokumentów magazynowych: PZ i WZ, PW i RW, MM i korekt;
  • protokoły przeceny przeznaczone do aktualizacji wyceny aktywów obrotowych;
  • dokumenty kasowe: KP, KW;
  • możliwość użycia w każdym z dokumentów jednej z trzech, automatycznie przeliczanych, jednostek miary dla towaru;
  • możliwość wystawiania dokumentów na podstawie wcześniej sporządzonych dokumentów związanych (np. faktur z dokumentów magazynowych lub zamówień);
  • możliwość wystawienia i drukowania całego zestawu dokumentów związanych w jednej operacji (np. faktura, WZ, KP);
  • obsługa zamówień własnych i obcych (wystawianie dokumentów sprzedaży i wprowadzanie zakupu na podstawie zarejestrowanych przez program zamówień);
  • możliwość udzielenia odrębnych rabatów do ceny lub wartości dla każdej pozycji;
  • możliwość ręcznej modyfikacji cen w momencie wystawiania dokumentu;
  • możliwość odłożenia dokumentu do bufora (poczekalni) przed jego wystawieniem

Obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie

  • tworzenie raportów kasowych;
  • możliwość zlecania pojedynczych i grupowych przelewów elektronicznych;
  • w ramach przelewów elektronicznych system pozwala na obsługę wielu rachunków bankowych firmy, rachunków bankowych. Istnieje również możliwość importu operacji bankowych;
  • zarejestrowane dane pozwalają wypełniać i podpowiadać większość operacji bankowych;
  • wystawianie przelewów własnych oraz rejestracja przelewów obcych;
  • obsługa dowolnych form płatności – czeków, kart kredytowych, kompensaty;
  • możliwość tworzenia dowolnej liczby rejestrów pieniężnych;
  • rozliczanie należności i zobowiązań;
  • obsługa rozrachunków walutowych, rozliczanie rozrachunków walutowych rozrachunkami w dowolnej walucie – z uwzględnieniem zmian kursów walut

Wygodne planowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży

  • możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu i terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów (dla kontrahenta, grupy kontrahentów);
  • definiowanie czterech cen sprzedaży dla każdego towaru;
  • ustalanie indywidualnych cen i upustów dla kontrahentów na dany towar;
  • możliwość określenia kwotowych i procentowych upustów ilościowych dla wybranych towarów;
  • zarządzanie promocjami okresowymi;
  • możliwość prowadzenia cenników w walutach;
  • pomoc w naliczaniu bieżących cen oraz wyznaczanie cen na podstawie poziomów marży lub narzutu;
  • możliwość przeprowadzenia operacji grupowych, np. zmiana cen dla grupy towarów lub zmiana warunków sprzedaży w grupie wybranych kontrahentów

Szybki dostęp do potrzebnych informacji

  • możliwość łączenia danych z wielu oddziałów firmy w centralnej bazie;
  • możliwość zmiany organizacji informacji w każdym momencie pracy z programem;
  • szybkie i proste wyszukiwanie informacji w kartotekach wg różnych kryteriów;
  • możliwość tworzenia własnych raportów na podstawie narzędzi wbudowanych w program;
  • możliwość uszeregowania i sortowania danych w zestawieniach

Zestaw raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych

  • zestawienia handlowe (globalne, grupowe, szczegółowe) za dany okres, według dokumentów, kontrahentów i towarów;
  • kontrola rozrachunków i możliwość ich zestawienia według dowolnego kryterium; zestawienie historii rozrachunków z kontrahentem;
  • wiekowanie należności i zobowiązań można wykonać na konkretny dzień;
  • zestawienia sprzedaży za dany okres i według osób wystawiających dokumenty;
  • zestawienia towarów poniżej stanów minimalnych oraz przekraczających stany maksymalne;
  • możliwość tworzenia cennika dla wybranych towarów oraz dla określonego kontrahenta;
  • zestawienie stanów magazynowych na koniec dowolnego okresu;
  • możliwość śledzenia ruchu towarów w magazynach (w ujęciu historycznym);
  • tworzenie formularzy i zestawień inwentaryzacyjnych;
  • możliwość zapisu zestawień i dokumentów w postaci plików w formacie PDF i wysyłania ich pocztą elektroniczną;
  • generowanie elektronicznych deklaracji Intrastat
  • automatyczna synchronizacja kartotek kontrahentów z modułami Finanse i Księgowość oraz Mała Księgowość;
  • możliwość przekazywania zadekretowanych dokumentów bezpośrednio do bufora programu Finanse i Księgowość;
  • przekazywanie danych z dokumentów wystawianych przez program Handel do programu Mała Księgowość.

Więcej o Sage Symfonia Handel...

Zapisz do newslettera

Efektywnie zarządzaj płacami i danymi kadrowymi

Sage Symfonia Kadry i Płace wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników w małych i średnich firmach. Automatyzuje obliczanie płac i ewidencję czasu pracy. Zapewnia kompleksową obsługę wszystkich form zatrudnienia, w tym również umów cywilno-prawnych. Współpracuje z programem Płatnik w zakresie deklaracji ZUS, umożliwia przygotowanie dokumentów zgodnych z formatem aplikacji SODiR OffLine, minimalizuje ryzyko błędu możliwego w przypadku ręcznego wykonywania tych czynności.

Dostępne rozszerzenia funkcjonalności

  • Wielofirmowość;
  • e-Box;
  • RCP ( tylko dla licencji do 100 pozycji na liście płac ).

Dostępne możliwości zakupu

  • Licencja;
  • Subskrypcja 1-rok:
  • Subskrypcja 3-lata.

Wygodna ewidencja elementów kadrowo-płacowych

  • możliwość dodania do 100 pozycji na liście płac
  • kompleksowa obsługa wszystkich form zatrudnienia: umowy o pracę, umów cywilnoprawnych (np. umowa zlecenie, umowa o dzieło, prawa autorskie, umowa zryczałtowana)
  • możliwość ewidencji danych dotyczących przebiegu zatrudnienia, zarówno mających wpływ na wynagrodzenie (choroba, urlop, nadgodziny, aneksy do umów o pracę), jak i nie mających na nie wpływu (szkolenia, delegacje)
  • wygodna prezentacja wszystkich danych w kalendarzu pracownika;
  • możliwość pracy przy wielu jednocześnie otwartych „ przyszłych” miesiącach (planowanie kosztów płac i podwyżek);
  • możliwość planowania czasu pracy przy pomocy kalendarzy dla firmy, grup pracowników i pracowników;
  • możliwość definiowania własnych komunikatów przypominających o zbliżających się terminach, np. badań lekarskich;
  • gromadzenie informacji o systemie wynagrodzeń pracowników w poszczególnych miesiącach;
  • możliwość ewidencjonowania informacji z umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń, umów cywilnoprawnych;
  • wygodna zbiorcza ewidencja danych kadrowych, możliwość szybkiej zmiany danych dla określonych grup pracowników

Automatyzacja comiesięcznego planu naliczania płac i zarządzanie danymi kadrowymi

  • naliczanie płac z wykorzystaniem danych kadrowych;
  • przechowywanie kompletnej i szczegółowej informacji dotyczącej podstaw do wyliczenia wynagrodzenia za okres choroby, zasiłku oraz urlopu;
  • automatyczne uwzględnianie składników okresowych w podstawach do zasiłków;
  • automatyczne wyliczanie stażu urlopowego oraz wymiaru urlopu na podstawie wprowadzonych danych o ukończonych szkołach i przebiegu zatrudnienia;
  • możliwość kontrolowania wykorzystania urlopu (wypoczynkowego i na żądanie) w danym roku kalendarzowym;
  • automatyczne wyliczenia stażu pracy potrzebnego do wyliczenia dodatku stażowego oraz nagrody jubileuszowej;
  • automatyczne przenoszenie liczby dni urlopu zaległego z lat poprzednich do wymiaru urlopu w roku bieżącym;
  • kontrola wykorzystania urlopu przed terminem przedawnienia oraz proporcjonalne naliczenie urlopu w roku;
  • kartoteka listy płac w jednym miesiącu;
  • automatyczne przenoszenie stałych elementów wynagrodzeń oraz zmian dokonanych w danym miesiącu do następnych okresów;
  • możliwość rozliczania zasiłków przy umowach cywilnoprawnych;
  • możliwość rozliczania umów cywilnoprawnych w ratach oraz pilnowania stanu rozliczenia rozpoczętej transakcji;
  • możliwość rozliczania dwóch różnych umów cywilnoprawnych (jednej z ubezpieczeniem, drugiej bez) w jednym okresie płacowym;
  • walidacja poprawności wypełnionych danych kadrowych przy zgłaszaniu pracowników do ZUS, raport sprawdzający poprawność danych w zestawieniach kadrowych Zgłoszenie ZUA/ZZA i wyrejestrowanie ZWUA;
  • raport prezentujący listę pracowników w danym miesiącu, którym należy się wyrównanie do wynagrodzenia minimalnego wraz z automatycznie wyliczoną kwotą do wyrównania;
  • automatyczne obliczanie wartości wynagrodzenia (lub jego składników) brutto przy założonej wartości netto;
  • możliwość zarządzania i kontrola nad potrąceniami urzędowymi i innymi z pensji pracownika;
  • automatyczne tworzenie przelewów na wiele kont pracownika z podziałem kwoty przelewu w dowolnie określonej proporcji;
  • możliwość tworzenia i wysyłania przelewów elektronicznych przy współpracy z programem Symfonia e-Dokumenty

Wspomaganie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych

  • przenoszenie danych na comiesięczne deklaracje i roczne rozliczenia;
  • wydruki PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-40 na gotowych lub zdefiniowanych w programie formularzach z możliwością edytowania deklaracji przed wydrukiem;
  • przesyłanie danych do programu Płatnik;
  • dodatkowe deklaracje ZUS, np. ZUS Z-3, ZUS Z-17;
  • wydruki przelewów do ZUS i innych urzędów indywidualnie i grupowo;
  • przygotowanie dokumentów zgodnych z formatem aplikacji SODiR OffLine, m.in. Zakładów Pracy Chronionej, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą;
  • możliwość tworzenia plików XML do przesyłania deklaracji podatkowych PIT-11, PIT-8AR, PIT-4R drogą elektroniczną za pomocą przeznaczonych do tego celu aplikacji posiadających podpis elektroniczny

Zestawienia i dokumentacja kadrowo-płacowa

  • generowanie wybranych danych personalnych do zestawień statystycznych;
  • możliwość wydruku dokumentów kadrowych wykorzystujących MS Word: umowy o pracę, aneksu do umowy o pracę, świadectwa pracy, informacji o warunkach zatrudnienia, zaświadczenia o zarobkach i zatrudnieniu z możliwością definiowania dowolnych własnych szablonów dla tych warunków;
  • łatwy dostęp do wszystkich informacji kadrowo-płacowych o pracowniku;
  • szeroki wachlarz gotowych zestawień wykonywanych w programie lub przy użyciu MS Excel;
  • możliwość łatwego definiowania dowolnych zestawień prezentujących dowolne dane kadrowe lub płacowe;
  • możliwość archiwizacji dowolnych dokumentów w uniwersalnym formacie PDF

Tajność informacji

  • dostęp do informacji uzależniony od uprawnień Użytkownika – pełen dostęp dla szefów firmy oraz ograniczony dostęp dla innych pracowników;
  • możliwość utajnienia płac i danych kadrowych

Łatwe dostosowanie programu do potrzeb firmy

  • możliwość rozpoczęcia pracy w dowolnym momencie roku – po uzupełnieniu danych za wcześniejsze okresy;
  • możliwość ukrycia nieużywanych w aktualnej wersji programu elementów, wzorców, definicji zdarzeń w Archiwum definicji;
  • szeroki wachlarz gotowych składników i systemów wynagrodzeń;
  • możliwość definiowania własnych elementów płacowych i składników wynagrodzeń;
  • możliwość definiowania dowolnych danych kadrowych;
  • definiowanie dowolnego systemu wynagrodzeń oraz możliwość jego modyfikacji indywidualnie, dla grup pracowników lub dla całej firmy;
  • możliwość tworzenia wielu rodzajów listy płac oraz dowolnych okresów rozliczeniowych;
  • grupowanie pracowników według dowolnych kryteriów, np. pracownicy etatowi, pracujący na umowę-zlecenie, według działów bądź stanowisk;
  • uwzględnienie różnych sposobów wynagradzania oraz rozliczanie wynagrodzeń wypłacanych na przełomie miesięcy i końca roku;
  • automatyczne rozliczanie wszystkich potrzebnych i najczęściej występujących składników płacowych.

Więcej o Sage Symfonia Kadry i Płace...

Zapisz do newslettera

Sage Symfonia Środki Trwałe jest modułem, który zwiększy efektywność zarządzania majątkiem Twojej firmy. Liczne raporty, ewidencja centrów kosztów czy historia środka trwałego dostarczą Ci cennych informacji zarządczych i zmniejszą ryzyko popełnienia błędów. W ERP Środki Trwałe raty leasingowe są automatycznie dzielone na kapitał i odsetki zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości. Moduł uwzględnia również ograniczenia w podatku VAT przy zakupie pojazdów.

Dostępne rozszerzenia funkcjonalności

  • Wielofirmowość;
  • LWD ( tylko dla licencji bez limitu ilości środków trwałych ).

Dostępne możliwości zakupu

  • Licencja;
  • Subskrypcja 1-rok:
  • Subskrypcja 3-lata.

Decyzja o zakupie Sage Symfonia Środki Trwałe to dla Twojej firmy:

  • zwiększenie efektywności zarządzania majątkiem trwałym;
  • zmniejszenie ryzyka popełniania błędów, naliczanie amortyzacji jest w pełni zgodne z obowiązującymi przepisami prawa bilansowego i podatkowego;
  • zmniejszenie pracochłonności obsługi procesu inwentaryzacji;
  • automatyzacja obsługi obcych środków trwałych.